سلام
صبحی دل انگیز دوباره از راه رسید
لطفا به موقع صبحانه میل کنید و کامل نوش جان کنید
مخاطب گرامی برق منزلمان قطع می باشد
و بنده در دمای شرجی و بسیار خنک تابستانی برایت
مینویسم
مهمانهایمان خفته اند
و بنده آزادانه در اتاق خود راحت نشسته ام
اما نیم ساعت دیگر ، اثری از آزادی بنده نیست .
باید چادر به سر گذاشته و خود را قنداق نموده و به پذیرایی
خود و مهمان بروم
گلی اینجا به بنده بسی خوش می گذرد
جای شما بسیاااااااااار خالیست دوست گرامی ....
در حال هنگ کردن می باشم
دیگر وقت گرانبهایتان را نمیگیرم
و آرزوی روزی خوش و زیبا در کنار خانواده برایت دارم
روز و روز گار بخیر
......
ما را در سایت ... دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 9 تاريخ: شنبه 22 آبان 1395 ساعت: 6:42